Hari ini saya agak relax sikit semasa bekerja. Pagi ada mesyuarat selepas itu saya menyediakan survey baru. Waktu rehat pula, saya tonton video kelakar sambil makan. Semasa berkerja saya banyak mendengar lagu instrumental. Esok saya bercadang untuk mula puasa ganti.sedar tak sedar dekat dah bulan Ramadhan. Selepas kerja saya hendak pergi ke kedai membeli barang makanan dan barang mekup. Saya suka mekup ringan sewaktu bekerja. Minggu ini mood saya ok berbanding minggu lepas saya rasa tiada semangat dan rasa sedih. Minggu ini saya tak rasa sangat sedih atau gembira. Saya rasa biasa je. Bila teringat pasal famili, saya cepat-cepat alihkan tumpuan saya kepada perkara lain. tangan saya lebam sedikit kerana silap teknik semasa melepaskan tali semasa memanah. Walaubagaimanapun, saya rasa enjoy semasa memanah dan naikkan semangat saya.

Author: Cik Kosong

Seorang wanita yang ingin berkongsi kisah hidup sebagai pesakit major depressive disorder with borderline personality trait

Leave a Reply

