Lembik rasa hari ini.Hari kedua puasa ganti. Mata mengantuk kira cukup pakej la. Malam semalam tidak lena tidur. Asyik tebangun je. Sahur pukul 4am. Ubat pun makan kul 8pm. Mungkin ini antara sebab rasa lemah hari ini. Hari ini agak sibuk di pejabat ada mesyuarat dan perlu menyelesaikan tugas yang belum selesai lagi. Sekarang saya dah selesa untuk berjumpa dan berborak dengan rakan sekerja. Saya banyak melihat video klip kelakar untuk menghiburkan hati. Petang ini rasa nak makan nasi ayam penyet ambia kesukaan saya. Hari ini ramai yang tegur saya kerana ini kali pertama saya pakai tudung bewarna putih.Saya juga ada masa mengubah tone warna pakaian ke pejabat. Hari ini juga saya ditegur oleh rakan sekerja kerana dari pagi sampai sekarang saya mendengar lagu korea. Saya antara peminat tegar korea dari lagu sehingga movie. Saya juga melanggan chanel korea astro.Setiap malam menonton cerita korea sebelum tidur. Harap esok segar semula sebab esok dan lusa pelajar praktikal ada mengadakan jamuan ringan di pejabat sempena harijadi dan hari terakhir praktikal di sini.

Author: Cik Kosong

Seorang wanita yang ingin berkongsi kisah hidup sebagai pesakit major depressive disorder with borderline personality trait

Leave a Reply

