Mengajar Kursus Sistem

Hari ini merupakan hari pertama dari 7 hari kursus sistem. Saya merupakan pengajar kepada sistem yang digunakan di pejabat. 2 hari seminggu kursus ini akan diadakan. Kursus hari ini berjalan lancar kerana peserta mendengar dengan tekun. Kursus habis awal dari jangkaan masa.

 Hari ini dan hari-hari sebelum saya rasa sangat penat. Saya rasa boleh tidur 1 hari. Saya rasa tidak sihat dan lemah. Saya pernah mengadu kepada doktor psikiatri.Doktor memberitahu orang yang mengalami depressi akan merasa letih sepanjang masa. 

Saya berharap agar badan saya kembali segar dan saya tidak berasa penat seperti sekarang. Saya tidak pasti apa yang patut saya buat. Walaupun saya tidur awal saya masih akan rasa lemah.Saya rasa hendak baring seharian. 

Author: Cik Kosong

Seorang wanita yang ingin berkongsi kisah hidup sebagai pesakit major depressive disorder with borderline personality trait

Leave a Reply

